Гордієнко/Files/images/novini/2015_rk/traven/для гордієнко.jpg Олександр Майович зі своїми учнями

Вчитель історії, правознавстват та основ споживчих знань

Закінчив КДШ ім. О.С. Пушкіна Отримав кваліфікацію вчитель історії і

суспільствознавства.

Працюю: Вчителем історії та правознавства

Клинцівської загальноосвітньої школи І-ІП ступенів.

Кваліфікаційна категорія: І категорія

Педагогічний стаж: 28 років

Педагогічне кредо: Ніколи не брехати дітям,

тому що реальне життя не в класі, а за вікном!

Мій блог: http://mauovich.blogspot.com/p/blog-page_14.html

Або натисніть на посилання:wym-1460785984814


Виступи:

• На нараді з теми: «70-р. Кіровоградської області» 2009р;

• На нараді: «Розвиток інноваційних технологій» 2007р;

• На батьківських зборах з теми: «Духовність. Патріотизм» 2008р;

• На педраді з питання «Адаптації 5-кл: до умов основної школи» 2006-
2007рр;

• Виступи на РМО з питань «Впровадження та залучення нової програми
та підручників з історії для учнів 5-8 кл.» 2006-2008рр.

• Виступ до єдиного дня інформування населення «Історія українського
козацтва та історія українського народу єдині» 2009р.

• Виступ з теми «Конституція - основний закон держави» - 2009р.

• Виступ до єдиного дня інформування населення «Відзначення 65-ї
річниці перемоги у ВВВ 1941-1945рр.» - квітень 2010р.

• Презентація «Народної програми» - будуємо нову Кіровоградщину
разом з президентом - вересень 2010р.

• Виступ з нагоди дня «Європейського тижня місцевої демократії» -
15.10.2009р. та 21.10.2010р.

Яскраві епізоди роботи:

• Участь в організації проведення загальношкільних та районних заходів,
зокрема (КВН, Танці з зірками, свято 8 березня, 1 квітня, випускний
вечір);

• Організація - проведення шкільних учнівських екскурсій, зокрема

• Київ 2005;

• Очаків 2007;

• Миколаїв 2007;

• Одеса 2007;

• Холодний Яр 2005;

• Кременчук2004;

• Монастирище2008;

• О. Березань2007;

• Веселі Боковеньки 2009;

• Хутір Надія 2008;

• Софіївський парк 2006;

• Екскурсії на місцевому матеріалі «Гурткова робота»

• Узаконення могил, курганів;

• Створення лапідарію;

• Зберігаємо місцеві води: р. Аджамка, р. Писарівка, р. Інгул;

• Шукаємо місцеві джерела: «джерело діда Макара», «джерело діда Івана»;

• Ходимо по бродах наших предків.
Результативність:

• Участь в організації проведення «Економічного семінару 2008р.»

• Участь в організації проведення «Тижня історії в школі 2005-2010р.»
•. Участь у проведенні зовнішнього незалежного тестування;

Узагальнення досвіду:

К.Д Ушинський писав, що для педагогічної науки практичний досвід має значення лише тоді, коли з нього виводиться теоретична думка або

~>

узагальнення.

• Класифікація методів виховання на основі спрямованості Г.І. Щукіна:

1) методи формування свідомості особи (розповідь, лекція, диспут
тощо); 2) методи організації діяльності і формування досвіду
суспільної поведінки (привчання, вправа, доручення); 3) методи
стимулювання поведінки і діяльності (заохочення, покарання,
змагання).

• Теорія розвитку колективу А.С. Макаренко.

• Принцип наочності навчання Я.А. Коменського.

• Принцип зв'язку теорії з практикою (проведення учбових екскурсій і
звіт про виконану роботу, результативність 2007-2009рр.).

• Методи навчання за характером учбово-пізнавальної діяльності
І.Я. Лернера, М.Н. Скаткина: 1) пояснювальне - ілюстративні,

2) репродуктивні, 3) проблемний виклад матеріалу, що вивчається,
4) частково - пошуковий або евристичний, 5) дослідницький.

• Теорія взаємодії і індивідуального підходу до учня Ш.А.Амонашвілі.

• Застосування комп'ютера, як засобу реалізації громадянської освіти
для розвитку інноваційної особистості, автор Іван Сергієнко (академік
ПАН України).






Кiлькiсть переглядiв: 632