Закінчив КДШ ім. О.С. Пушкіна Отримав кваліфікацію вчитель історії і
суспільствознавства.
Працюю: Вчителем історії та правознавства
Клинцівської загальноосвітньої школи І-ІП ступенів.
Кваліфікаційна категорія: І категорія
Педагогічний стаж: 28 років
Педагогічне кредо: Ніколи не брехати дітям,
тому що реальне життя не в класі, а за вікном!
Виступи:
• На нараді з теми: «70-р. Кіровоградської області» 2009р;
• На нараді: «Розвиток інноваційних технологій» 2007р;
• На батьківських зборах з теми: «Духовність. Патріотизм» 2008р;
• На педраді з питання «Адаптації 5-кл: до умов основної школи» 2006-
2007рр;
• Виступи на РМО з питань «Впровадження та залучення нової програми
та підручників з історії для учнів 5-8 кл.» 2006-2008рр.
• Виступ до єдиного дня інформування населення «Історія українського
козацтва та історія українського народу єдині» 2009р.
• Виступ з теми «Конституція - основний закон держави» - 2009р.
• Виступ до єдиного дня інформування населення «Відзначення 65-ї
річниці перемоги у ВВВ 1941-1945рр.» - квітень 2010р.
• Презентація «Народної програми» - будуємо нову Кіровоградщину
разом з президентом - вересень 2010р.
• Виступ з нагоди дня «Європейського тижня місцевої демократії» -
15.10.2009р. та 21.10.2010р.
Яскраві епізоди роботи:
• Участь в організації проведення загальношкільних та районних заходів,
зокрема (КВН, Танці з зірками, свято 8 березня, 1 квітня, випускний
вечір);
• Організація - проведення шкільних учнівських екскурсій, зокрема
• Київ 2005;
• Очаків 2007;
• Миколаїв 2007;
• Одеса 2007;
• Холодний Яр 2005;
• Кременчук2004;
• Монастирище2008;
• О. Березань2007;
• Веселі Боковеньки 2009;
• Хутір Надія 2008;
• Софіївський парк 2006;
• Екскурсії на місцевому матеріалі «Гурткова робота»
• Узаконення могил, курганів;
• Створення лапідарію;
• Зберігаємо місцеві води: р. Аджамка, р. Писарівка, р. Інгул;
• Шукаємо місцеві джерела: «джерело діда Макара», «джерело діда Івана»;
• Ходимо по бродах наших предків.
Результативність:
• Участь в організації проведення «Економічного семінару 2008р.»
• Участь в організації проведення «Тижня історії в школі 2005-2010р.»
•. Участь у проведенні зовнішнього незалежного тестування;
Узагальнення досвіду:
К.Д Ушинський писав, що для педагогічної науки практичний досвід має значення лише тоді, коли з нього виводиться теоретична думка або
~>
узагальнення.
• Класифікація методів виховання на основі спрямованості Г.І. Щукіна:
1) методи формування свідомості особи (розповідь, лекція, диспут
тощо); 2) методи організації діяльності і формування досвіду
суспільної поведінки (привчання, вправа, доручення); 3) методи
стимулювання поведінки і діяльності (заохочення, покарання,
змагання).
• Теорія розвитку колективу А.С. Макаренко.
• Принцип наочності навчання Я.А. Коменського.
• Принцип зв'язку теорії з практикою (проведення учбових екскурсій і
звіт про виконану роботу, результативність 2007-2009рр.).
• Методи навчання за характером учбово-пізнавальної діяльності
І.Я. Лернера, М.Н. Скаткина: 1) пояснювальне - ілюстративні,
2) репродуктивні, 3) проблемний виклад матеріалу, що вивчається,
4) частково - пошуковий або евристичний, 5) дослідницький.
• Теорія взаємодії і індивідуального підходу до учня Ш.А.Амонашвілі.
• Застосування комп'ютера, як засобу реалізації громадянської освіти
для розвитку інноваційної особистості, автор Іван Сергієнко (академік
ПАН України).